Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
2

Intervarsity Games (IVG)

Dah abis pn IVG.yg penuh ranjau,onak n duri segala.Mcm2 halangan n cabaran time organize IVG ni.dahla 1st time buat plak tu.Btw,IVG ni under AMSA (Asian Medical Students' Association)..

Stress mmg byk a,toksah dok ckp..
Tp yg bestnya,bila benda ni succeed.I think it succeeded la.xtau la klu xok.considering semua benda,aku rasa ok dah tu IVG.

IVG mendapat sambutan 7 universiti :

1) UKM
2) UPM
3) UiTM
4) UIAM
5) IMU
6) UCSI
7)USIM

Acara yg dipertandingkan plak :

1) Bola keranjang
2) Futsal
3) Bola tampar
4) Bola Jaring
5) Badminton
6) Tarik tali

Juara keseluruhan adalah :

Jeng..jeng ...jeng..

UIAM !!!

Owh,jeles...they got 4 emas,3 perak n 3 gangsa klu xsilap.

1st runner-up plak:

UKM !!

Dpt 3 emas..haish,klu la tarik tali dikira mesti UKM dpt johan keseluruhan..sbb dua lelaki n pompuan pn menang tarik tali..

Tp yg paling best aku tgk time Futsal lelaki men..impressive gila..suma hebat2..UKM pn hebat gak,siap ntar 4 teams,tp suma stakat quarter finals..saingan hebat sggh.semi-final plak siap ada gaduh2 lagi.seb bek ref menenangkn keadaan.

N johan futsal plak menang kat UIA.terer sggh men..Klu aku Rijkaard,akan aku amik depa sign masuk team aku.kita buat team baru amek best players only campur suma U.amik yg score goals ka kan.Perghh..dah Rijkaard pn x amek team utk football,apa salahnya try futsal plak kan?? hehe..

P/s : dah lama aku x tgk bola kat TV.Busy.dulu siap bgn pkl2.45 semata2 nk tgk UEFA la mcm.siap men msj2 lg ngan kengkawan yg tgk skali tgh pagi tu.Siap abah beli nasi srh mkn time tgk bola.Ohhh.. i miss that moments. Pastu klu ada geng,tgk ngan k.cik wpun kami ni mcm archrival klu bab2 bola ni coz aku sokong Barcelona n dia sokong Chelsea.Pastu slalu plak 2 team ni lawan.Apa lg...tp Barca slalu menang.Plg x puas ati, Deco yg aku suka skrg p pindah ddk kt Chelsea pasepa.Ikut sgt kata Scolari,pdhl bkn jadi 1st 11 pn.amek hg deco !!


Lupa.. gambar nnt aku upload keh.bz mlm ni studieren gruppe =)

2 comments:

nadiah said...

salam...

yup,betul2.
lama x tengok bola.
bla nak ada astro kat umah ni???

nurhafizoh said...

ntah.abah n mak xmau bbh..tggu k.ngah keja la.haha..

Post a Comment