Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

Makan..makan..dan makan lagi..

Aku rasa lately aku asyik makan ja.Kalau x makan cepat ja lapar.Hmm...ri2 cuti kat rumah sebulan naik 2 kg.pas2 lepas xmakan nasi sbb ulcer ri2 turun sekilo..Tp aku yakin hari ni pun naik sekilo lagi.wakaka...

Banyak tmpt dah aku p sepanjang mggu ni.Ada saja aktiviti.Hari tu g PC Fair igt nk cari cable camera sony yg hilang tu.Tp xjual plak,ada promo camera ja.Hmmm..tp sempat gak la beli fan yg dah lama dok mengidam nk beli sejak fan lama rosak.

Pastu directly esok tu = Isnin lepas,aku ajak Fiza g Mid Valley sbb nk p cari cable kat Sony Spare Part Centre.Benda kecik yg nak connect USB Port dgn camera tu saja dah RM79.Hmm..cap dia plak RM10.malas la nak beli cap kan.Biar la dia free hair sekejap.Tudung xdak jual plak..Eh eh,sudah jgn mengarut.

Pastu layan plak tgk cerita When In Rome,ok gak cerita ni.Best.Comel.hehe...

Haa...nak cerita ni,smlm after study group kami p makan Char Kuey Teow sedap kat Tmn Bunga Raya kat Gombak kalau x silap.Kat Mali's Corner.Kat situ ada jual 2 benda ja,Nasi Lemak n CKT.Mula2 amik CKT besar rm4.50.Sedap weh,kenyang gila.Tp alang2 dah ssh nak mai kan,kami pun share la sepinggan nasi lemak ayam yg juga sedap marvellous.Kami tu 3 org yg share nasi.Hehe..

Pastu ni plak baru lepas makan Sup Meletup.Haish,meletup abis lemak nanti.Haha..tu ja kot aktiviti minggu ni.Yg waktu len tu,anggap saja busy buat SSM = research atau busy jogging kat atas katil.Hehe..

Lupa plak,ptg td ada PBL ngan Prof Shahrir.Wow,rasa macam "OMG,apa yg aku buat cuti di rumah selama 2 bulan? " (dlm hati mcm xtau apa pun,lupa habis ilmu medik di dada.Adakah selama ini study utk exam ja? Mungkin juga)

Muhasabah diri : Jom2 semangat study,jgn asyik nak FB ja !

0 comments:

Post a Comment