Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
6

Entry apa lg kalau bkn psl makan?

Hehe..actually baru ja lepas blk dr makan kat Seoul,Korea..eh eh,xlah..Seoul Garden ja..So,aku xbleh la practice aku punya,"Ahjumma,kimbap chuseyo" tuh..haha..Kalau x,tergeliat lidah la nk cakap Hangul kan.Haha..sbnrnya dh lama sgt plan nk g makan sana..Since Fiza N Erma g makan time depa 3rd yr lg aku dh teringin dah.Seb bek baru2 ni depa ajak,so apa lg,aku on la !! ON KOREA..yes2..

Makan ala buffet,msk kena byr rm21.88 if bwk student card (lunch time).Tp yg bestnya,lunch time dia dr pkl 11 pg-5 ptg.So,kami pun decide la nk p pkl3.Lepas Fiza settle hal SSM dia,maka kami pun p la 'lunch' tuh.Padahal tgh hari aku dh lunch kat kafe sbb aki igtkn x jd p..Huhu..xpa,braces pnya psl.Sggup melantak,bro ! hehe..

OK,so layankan aja gmbr2 ni ya...

Sat2,nk gtau..kami p 6 org,aku,fiza,erma,pney and adiknya.sumbat lah sekejap kat dlm MyVi tuh.G kat IOI Mall kt Puchong tuh.hehe..

Haa...nk ckp sket..setakat ni Mushroom Soup yg terbaik penah aku makan kat sini la..Sedap gila,lemak berkrim.Klu sapa2 nk p sini,igt,aim Mushroom Soup k :)

Aiskrim pelbagai perisa
Marinated chicken and fish
Terasa spt di Hanguk
Indulge..
Masing2 sibuk menunjukkan skill memasak






6 comments:

Hafiza Ahmad said...

buruk sungguh aih, gambaq aku dok renyih..nampak gusi2 habis aih.. aigooo

mYshah said...

uih mcm best. apek ade ajak g aritu... tp x g g lagi. adeh... huhu

farhanaerman said...

best kn??best kn??cakap da... :))

nurhafizoh said...

fiza : ok ja lah :)
abg shah : bestlah..g la makan.lelaki lg best kot sbb buffet.hehe..
epa : mmg best ! terbaik !

mYshah said...

owh, tempat die besar x? klo orang dalam 10 orang bley dok 1 meja?

nurhafizoh said...

besar..bleh ja.coz mmg dia smbung 2 meja.km p hr tu 6 org ddk semeja ja..ada kat IOI Mall,Kerinchi ngan Sunway Pyramid.pilih2 :)

Post a Comment