Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
2

Interview

Hari ni aku join p teman adik aku interview JPA kat INTAN kat SP tu.
Well,INTAN tu stands 4 Institut Tadbiran Negara.Aku pun hairan kenapa tadbiran bkn pentadbiran.

Okeh,xpala.Well,aku bleh kata calon mcm x ramai ja tahun ni.Siap ada yg x mai lagi.Time aku interview dulu sesi aku agak ramai la.Dengan dok neves2 sbb rmi non-bumi lagi.haha..


Tp kan,apa yg aku bleh kata mostly lah kan budak yg dpt straight As mesti bila tnya apply course apa,jawapannya sgtlah cliche,MEDIC.

Hmm...apa aku nk kata,mcm dh ramai ja orang nk jd doctor.Bukan kuantiti yg kita patut banggakan,tp kualiti .Tak gitu? Dengan kolej swasta lg yg banyak provide medical course.Senang gila lah sekarang,every one can be a doctor,kan? tak perlu belajar pandai2 pun xpa.duit ada jalan~

Tulah,harap2 aku pun jadi doctor yg berkualiti gak.

p.s : adik aku x amik medic lah.dia amik dentistry.

p.p.s : bkn aku sorg ja x bg dia amik medic.abg ipar aku pun.and ada juga doktor yg x galakkn amik time bebudak tu g Kursus Pendedahan Kerjaya.tu yg lawak tuh.

p.p.s : ini blog aku.so ini pendapat aku lah kan.

2 comments:

Hafiza Ahmad said...

yup, aku pun setuju dengan hg.. senang2 ja skrg nak jd doc..
bila aku masuk med school nie, pastu dgr kwn2 yg aek kos len.. erm cam best gak kos2 len tue.. tp sbb aku mmg mnat doc kan, ok la..
sbnarnya byk lg kos2 len yg menarik yg boleh diterokai.. maybe satu hr aku nak amek kos arkitek.. hahahaha

nurhafizoh said...

betui2..bosan la.cliche sgt,str8 As ja amek Medic.

Post a Comment