Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

Team Arthro~

Hari ni first day masuk team arthroplasty..mcm best tp aku cm lama dh xstudy ni..aish..truk2..aku study ja everyday tp x berkualiti..cm xmsuk otak..aish,dok trigt pa?

Td kat clinic present 1 case..rugi sbb rupa2nya ada lg 1 new case yg kt file dia xtulis pn new case..rupa2nya bla bkk kt dlm xpnah follow up dgn klinik orthopedik(tulang) lg.huahua..

Kt klinik,suma case osteoarthritis(OA)..gila endemic..haha..bleh buat SSM tjuk ni la..meh aku propose tajuk..The Most Effective Treatment for OA in elderly women..hehe..pdhl dah ada pn tajuk ni aku rasa..haish..esok ada seminar plak pg2..awat bt klas time ada klinik??org nk p klinik laa....klinik la byk blajar n best !!!

Huhu...xpala..dgr kata slip result exam dh kuar hari ni..tp since 5th ya exam ikhtisas a.k..a professional exam hari ni,maka tertutupla pintu pejabat akademik..haha..tp akak tu kata esok bleh amik dh..esok cm busy,mlm ada 3 benda nk dibuat..

1)study grup
2)meeting intervarsity games for AMSA
3) open house kolej dr 8-10 mlm (yg ni la plg penting ok !!!)

Owh,tlg la bg kata2 smgt utk aku study dgn berkualiti..

klu : aku akan bersmgt bla trasa terkebelakang..when kwn2 suma dpt jwb n aku terkebil2..lg 1,aku akan suka study if dr bg learning issue or asks question n wants answer on the spot..trus aku bkk buku if habis xleh jwb..haha..berkesan weh cara cm2,sbb aku akan igt lama skit,bila dr tnya,xleh jwb,ketaq lutut,cari dlm buku n jwb..hehe..

p/s : sushi perisa satay ayam sedap ok !! haha,nasib la klu aku asyik crita psl sushi semenjak dua menjak ni..jgn jeles~ sapa srh mkn sushi king x ajak aku?? =)

0 comments:

Post a Comment