Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
3

:: Ka-ching ::

Duit..duit..

Kenapa bincang psl duit?

SEBABNYA JPA BELUM MASUK !!

lambat plak JPA kali ni nk masuk duit..

Kesian gak kat kwn2 yg xdak duit n mcm2..

Tu la,len kali simpan duit..jgn igt dpt duit JPA nk beli nset n sbg nya (peringatan utk aku ! tiada kaitan ngan org len )

Nak belanja kena beringat,beli yg mana penting !!

Tp seb bek aku simpan mmg simpan duit..everytime JPA masuk,aku asing siap2 duit utk belanja n simpan utk masa depan...Kali ni kna simpan byk sket..nnt adik aku nk mai after SPM senang bwk g jenjalan..hehe..

That's why bleh g Jepun dulu..(Aku suka sbb guna duit hasil simpanan sendiri..mak abah pnya duit xkacau !! )

So,kesimpulannya,JPA cpt la masuk..sian kami2 ni xdak duit..Aku ok lg,ada yg tggl berbelas2 RM saja cmna?? Huhu..

P/s : dgr kata this yr nak selaraskan duit masuk serentak utk sem 2..plg kesian kat 5th yr,dh lama masuk sem 2,duit xdak lg..siannya..n 1 lg,dgr kata duit dh smpi Bangi,tp Bangi yg tahan duit..Xsure btui ke x !! biasala,mulut org~

Entry ini khas sbg peringatan utk aku sorang..Yg len jgn cepat mkn cili !

3 comments:

FaDhLi said...

"dgr kata this yr nak selaraskan duit masuk serentak utk sem 2..plg kesian kat 5th yr,dh lama masuk sem 2,duit xdak lg..siannya.."

yang ni betul.

"n 1 lg,dgr kata duit dh smpi Bangi,tp Bangi yg tahan duit.."

ni tak betul

nurhafizoh said...

yes...nasib bek yg 1st tu btul.ada lg fadhli,dgr kata nk selaraskan semua uni masuk serentak.btul x?

FaDhLi said...

dgr kata nk selaraskan semua uni masuk serentak.btul x?

tak betul kot.

Post a Comment