Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
2

Arghhh...lapaq sushi !!

Hmm....sedapnya..tgh2 posa ni la dok wat lapaq sushi buleh..nk beli,jauh la pulak..

Haish,hmmm..blk umah hari tu sempat la mkn sushi sket,g beli kat Tesco ja..ngan adik2 aku,kami suma mmg penggemar sushi..aku suka Tuna Mayo,Unagi,Ebi etc..tp xbrapa minat hat timun2..Salmon pun baru ja suka..aku xsuka bknnya sbb apa salmon ni..dulu2 time aku first2 mkn sushi ni aku try la hat salmon tu..dhla 1st time kn,pastu dia kn mentah+aku dpt yg hanyir..lps tu,klu aku beli sushi,mmg xamik la salmon sbb aku bajet mestila dia hanyir...


Oooooo..rupa2nya xsemua hanyir..ish3..salah anggap la..ritu mkn yg salmon sedap ja..

Hihi...lapaq la sushi,nk g beli byk2 ja rasa...

Rancang nk ajak k.cik g mkn sushi esok sama2 tp dia ada hal dh plan ngan kwn dia nk g Seremban pulak...

Ni aku sertakan gmbr sushi yg menarik (amik kat Yahoo! ja pun)

Meleleh air liur..tgh posa plak ni..







YG NI PLG CUTE!

P/s : Takoyaki pn aku rindu ok !! Bila la nk bleh p JJusco ni?

2 comments:

k.cik said...

yg sushi timun tu jgn nak kondem2,sedap pa..
haha...rabu dpn,k.cik ada sushi making trip kat sushi king.
weee~~

p/s: yeah!nk mkn takoyaki gak!bla nk blanja?

nurhafizoh said...

mai cni bru bleh blanja takoyaki..JJ dekat ja..

Post a Comment