Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
4

Tatkala kebosanan..

Huhu..sbnrnya perut terasa full lg sbb lunch td..so xleh tdo n I decided to add 1 new post here..


SAINA a.k.a Sekolah Menengah Sains Pokok Sena (and again,not SEPOSEN ,OK??)
Actually,I wanted to elaborate more about my life in SAINA..but since I’ve got soooo many sweet n bitter memories in this alma mater ,then I think it might be inappropriate to put all of them here..


Ok,actually I came up with this idea of reminiscing the memories with my friends when I read Syarie’s blog about the ‘biodata’ of friends of her..


Then,I felt like I also wanted to show some gratitude to my friends who wished me ‘Good Luck,alles Gute n so much more~~


Well,we don’t have to wait for me to continue blabbing..so let’s start with the poem that I love most made by :


Shalini d/o Murugiah a.k.a my ex-basketballermate


So,here’s the poem..although the ending was a lil bit heartbreaking,but it was me who forced her to do a poem for me..so,I think that was the main reason it ended up like this..


When life isn’t that beautiful,
Never blame God because it’s awful,
When you really feel like a fool,
Never forget me,as I’m always thoughtful,
Someday if you are successful,
Never forget that our times together were indeed wonderful,
If you need ideas a headful,
Just call me,don’t be forgetful,
I’ll always pray for your life should be colourful,
As you are always so graceful(really???),
For all that we’ve shared…I am thankful…
Lastly,let me sat this…”you are beautiful”..
Ooops!That’s just an APRIL FOOL!!!

So??Any comment about this one??


Hihi..okay,next!!


This one is from Najibah Syakirah,let’s here what she had to say about me..


Zoi,bukannyer aku nak katela..tp aku mmg suka kawan ngan hg..susah nak cari kawan yg happy dan best cam hg..Hg kene ingat memori kita sesame..masa nari..masa balik outing pkl9.30 mlm..and De’FIFA..Jgn lupa aku naa…Susah nak cari ganti kawan cam hg..(ewaaaaahhhhhhhhh…hihihi…)


3rd person..


TEROKAILA PERIBADIKU..haha..actually the way she started to write made me laugh..sorry Nurul Hafizah Ahmad Pudzi, u r way too funny..hihihihi…


4th person,


Nur Nabilah Najib(this girl n Nurul ARE my BFF)
Abby said,
Fuer meine freundin,
· Good luck SPM ‘04
· Jgn x jd mai umah aku..
· Bila2 hg p KB,igt Miss Glass
· Doakan aku n Potter,k??
· Jom fly overseas sama2 (huhu..xdapek den nk nolong yg nih..jom p mlancong shud be put instead)



And the next person is..jeng3x..our very own BM debator..


Farhan Nor Diyana
She wrote:
‘That’s not a secret that I’m a dreamer n I’m not the only one in this world.Peace for John Lennon’
Additional notes from her :
· Remember our memories
· Zoi,mlm ni spotcheck locker
· Tidoq k**k**g plus selimut merah busyuk
· Kentut Ayuni!(sorry Uniq I had to publish this)
· Ur dreaming guyz (guyz??just a guy,perhaps)
· Remember Che We (this one really makes me laugh everytime I read it)



Now,it’s Buyon’s turn(he wrote this)..


Buyon a.k.a Amierul Noraini


‘When we share the same step,
We can dance to the same tune,
Wish to the ‘theatre of dream’,
Let’s kick racism out of football”
Huish,smgt btul dia ni psl football..
Yg xleh blahnya siap lekat gmbr Kaka n drew a pic of sperm n ovum at the background of his note..



Ereen a.k.a Syazreen Akhqma is the next person..
She wrote:



Sunshine fades& shadows fall,
But the memories between us remain always,
Each new day is an offering of love,
The gift only God can deliver,
And the way we use each shining hour,
Is our gift of thanks to The Giver..(love this one auch..)



JUST-A-GIRL


She was in my basketball team too..


Dear Zoi a.k.a awek Deco! (thanx jedix for putting this up)..


Firstly,tatao nak ck papa!Sedey sgt nk kuar skol dah.Jgn lupa kat aku tao! (don’t worry,I wont)Ingat zaman2 kita kat skol n klas.Form 1 sampai Form 5.All the sweet n bitter memories we had together!TQ kat hg cos byk tlg aku!!Ang mmg member yg sempoi,cool n cute(haha..i’m melting with these compliments..)Iklan S******!!Kalu kawin ngan Deco,jgn lupa jemput aku!(only if)Aku akan ingat ‘moles’ ang .Ingat kita main basketball sama2.Enjoy gila!!


Najwa Saleh(now studying medicine in University of Liverpool)
Thanx
· For our friendship and great bond
· For being there for me
· For letting me to talk to you whenever I feel to
· For watching Survivor,Amazing Race and football games with me
· For that u will apologise any mistakes I’ve done
· For giving me “precious” opportunity to know your Westlife and Blue-know their songs too.(precious here sounds sarcastic..hehe..)
· For giving me good advice-to tell me to go pick up a book and study3x.
· For your warm and overwhelming smile
I will do
· Never ever forget you as a pal of mine
· Love you always
· Bet that England will defeat Portugal in WC 2006(unfortunately,they didn’t!!)
· Pray for your massive success-go make us proud.
· Wave back to u if we meet in Germany then
· Hope u will lead a big,happy,prosperous,blessed life
· Miss u after a second we do apart(really,huh??)
A reply to Najwa:I will always love u..yeay..



Next,
By Putera Ahmad Ali Anuar(I think he also created this up specifically for me,that’s why it sounds weird)


‘Ur eyes like elipse as seashells
Ur teeth like white as sheep
Ur face make someone looks twice
Ur smile as the best medicine(I suppose laughter is the best medicine,not smile,isn’t it??)
Ur laugh as loud so much as trademark(yes,it is!!)
Ur mole (aik) as an attraction to men(lol)
Whatever ur character,u r still me friend”

This one was written by Fadzliana Ramlee a.k.a Nana..


Buat fizoh,kawan aku yg gegeh..
F1-x rapat sangat(benci kat ang!)
F2-first time kenai ang,dh tau ang x best!
F3-bg umpah air milo atah katey aku!Geramnya..
F4-D23,sama2 kena marah ngan Kak Hasni sbb bdikir barat..
F5-benci gila asyik nengok muka ang kt bilik prep!
Hg la,kwn paling aku ‘benci’!Dahla comey drpada aku,mana aci!!..(haha,lawak2..)



Seterusnya,


KEBAD a.k.a Ketua Badri
Elyas Ahmad a.k.a Pak Yeh



Wahai Zehoi,

Jagalah ‘najis’ lalatmu sebaiknya.Najis lalat yang bakal membawa seribu impian.Najis lalat yang bakal mengorak langkah.Najis lalatmu bak permata di hatiku.Oh Zhoi,walaupun tinggimu hanya 12 cm,engkau masih mampu menggapai awan.Wahai Zhoi,fahamilah yang tersurat dan tersirat.Anggapkan jenaka dan senda gurauku sebagai kenangan paling manis dalam hidupmu..


Haha..ayat sggggggggttttt xleh blah…


Next is Pak toi ak.a Ahmad Fariz Elias


Kepada Zoi yang tersayng,
Hamba menulis ruangan ini hanyalah untk meluahkan perasaan hamba kepada saudari.Hamba nie bukanlah kelapaq sangat menulis tapi atas desakan saudari yang amat cantik ini,hamba berasa terharu dan tidak sampai hati untuk menghampakan saudari Zoi! Kenanglah daku pabila kau sudah berjaya.Ingatlah saat-saat manis kita bersama,walaupun hanya beberapa minggu kita bersua,itu sudah mencukupi.Bila di menara gading nanti,janganlah kau meninggi diri tatkala ramai lelaki yang tergila-gilakan saudari.(ces…ayat double-meaning ni)



Next is from Nur Atina Osman,


‘Tawamu adalah penawar segala duka,
Wajahmu sentiasa mengundang jenaka,
Riangmu mengusik jiwa,
Guraumu sentiasa bernyawa’
Aku suka yg ini :-)



Turn Eja plak,
Norrohaniza Abd Rahim wrote:
· Jgn lupa aku+ D11+basketball+5S
· Cian kat aku kena tulih kt cni sbb jalal amik page aku.
· Jangan layan Yeh+ Jalal sbb depa mmg suka merapu tapi klu xdak depa xbest gak.Betul ak?
· Jadikan 2/1 bulan berada di 5S sebagai memori ank yg terindah sbb 5 Smart mmg best.



And last but not least,


From Zul Jalal Arif Ramli a.k.a Naib Ketua Pelajar I


Wahai Zoi,
Engkau umpama mutiara di dasar hati lembu.Dirimu ibarat luka di sealik ayam kena sawan,najis lalatmu umpama bintang bergemerlapan.To’ Minah menampi padi di sebalik jemuran.hai Zoi rupamu bak sedulang mangkuk berisi Sarsi Anggun.Gayamu bak Puteri Leha yang berjambang 3 sambil meminum TUAK.Akhlakmu sangat bagus sehingga Mat Kuyot akan mempersembahkan onak luka di hati kerbau bawah.Zoi yang tersayang,ingatlah setiap hari Ghaffar akan merayau2 di tepi kolam renang.Renungkanlah.



Hmmm…tau la hg debater gak Jalal.Tapi,jgn buat ayat yg org xphm..huhu..


P/s: suma ni aku amik direct dr buku biodata Tweety aku,aku xubah pun..Hmm pnat btul mnaip benda ni..org tdo ptg aku plak xleh nk tdo..huhu..

4 comments:

MNM said...

haha....

baca komen2 dr yeh ngn toi agak melucukn....


tringt zaman saina dulu....

nurhafizoh said...

hahah..mmg sgt lwk..suma pun lawak..

ATIE said...

weh!!!

aku saje search kt google name aku sendri.. pastu kuar la yg ni..


miss the 0ld time..

nurhafizoh said...

waha..xtau la pulak ada..

Post a Comment