Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
8

melawat ke umah hajar..

Tanggal 6hb 3 iaitu pada hari Jumaat,aku,zatil,kiah n Syarie telah melawat Hajar n baby Alia d umahnya d Kuala Ketil.Hajar pn dah sihat,baby pun xbanyak meragam..in fact,xmragam lgsg!!best!!



cm senang ja nk jaga sbb xbyk kerenah..hehe..sbnrnya cm byk gak halangan sblm smpi d sana...


1)rancang agak tergesa2,so dpt sewa keta Kancil manual ja..
2)Syarie bru blk dr pindah umah..
3)bykla kenangan indah kt sana..hehe..

okla,tgk a gmbr2 ni..



Hajar wt Baby Alia.Comelnya Alia!!! :-)


Kami yg cuba bermanja2 dgn Alia..



Cubaan mendukung bg setiap org..Kiah pnya..ok x??

Syarie plak..jeng3..aik?cm nk jatuh ja?hahaha..

Yea...turn aku plak..nmpk penyayang kn?kn?hahaha..

Kami suma bersama2 Hajar..

Suka gmbr nie..
Aku suka gmbr ngan Syarie yg ni..


Gambar Ibu Penyayang of the Year



Dah nak blk...Bye Hajar n Alia...till we meet again..

8 comments:

SyarifatulNadiah said...

wei2 seipa plak..cara aku dukung plg penyayang skali oke...huehuehue

Anonymous said...

hahaa...okla tuh..wpun cm nk tjatuh tp baby tu nmpk sgt comfortable brada d tgn hg..serius..cm protective n confirm x jatuh..

Anonymous said...

bukan aku ka yg dukung plg penyayang? alia nyenyak ja tidoq kt tgn aku! hehe

nurhafizoh said...

ni kiah ke?knapa anonymous ja??bgla pengenalan sket..hg dh ibu penyayang..dh r..jgn tamak..hahaha..

Anonymous said...

weh ni la aku kiah tah spa2 ja yg kt ats 2 hihi...aku tau aku mmg pnyang hihi jd mari la rmai2 contohi aku...

SyarifatulNadiah said...

dok bwat tatau sapa plak.klw dah bukan kiah,bukan syarie,bukan zoi..sapa g yg tinggai??harus la zatil

SyarifatulNadiah said...

wey tah2 mama alia pa kat atas tu?hehe hajar dukung alia cam dukung teddy bear ja.gila steady

nurhafizoh said...

sgt la steady ..dh mak dia..hihi..

Post a Comment