Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
3

Sg.Gabai

Recently,ada mood nk p berkelah or mandi-manda kt air terjun..Tp apakan daya,hujan asyik turun xberenti..

Tak berani la nk p,takut ayaq deras..

Lgpun,klu nk p,mesti la pagi2 bangun xyah mandi,pastu p trus mandi kt Sg.Gabai ka..

Tp Lata Celak kt Baling lg best kot..org pn xramai,ayaq sejuk gilaaa~

Before mandi,masak2 dulu nasi lemak ka,nugget ka,mee goreng basah ka,sandwich ka...perghh sedapnya~

Klu nk p,kna p hari Ahad pg,sbb Sabtu pg ada lecture forensik smpi pkl12++..sekali Sabtu lecture 3 hours..pnat nk mendengar,dulu time ada HL pn lecture hari Sabtu.Haish,org len cuti ,kita dok ada lecture pulak~







Bestnya Sg.Gabai niiii....

Tp lg best berangan cmni..hehehe...

3 comments:

gym said...

haha....cian kat hang....
moger2 harapan hang nak smp ke sg gabai tercapai...

agak2 nak lepas rindu, lawat jer blog saif al nidham tu...byk gambar beliau bersama rakan-rakannya... :)

Hafiza Ahmad said...

zoi, nak pie jgn la tinggal ak, aku dah terlalu sakit ditinggalkan... minggu nie aku xda kat kolej, aku kuaq ngan abg aku.. tunggu aku ya, plzzzz.. Aku memendam rasa.

nurhafizoh said...

gym : aku tau..jeles weh kt hg..nk mandi ayaq free plak.asyik mkn ja free..

fiza : aku xkn tgglkn hg..mmg aku ajak erma skali pn..xpa,aku akan cuba utk adil sama rata..hehe..

Post a Comment