Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

Hari ini hari Rabu

Haa..kan dah janji hari tu yg blog ini akan di update hari ni? Hehe..

Skrg baru abeh 3rd mini Cex.So,how was it? Hmmm...so so la,yg penting pass.

OK,let's get it started.

Last week,on Saturday,kami ada buat reunion ahli De'Fifa a.k.a Budak Saina batch 0004.Kira mcm reunion plus bukak posa skali la kan.Lama dah plan sbnrnya,sbb kawan km yg cadang nk jumpa2.Then,kawan aku suruh buat note/create event kat FB.Aku pun create lah,at first cm malas la nak organize since aku pn bknnya free sgt.Tp berbekalkan bantuan Teacher Farah kita,km bleh la plan skit.

Tp dugaan weh,bg cadangan kemain banyak tp suma ditolak sbb mahal :(

Tp xpa,disebabkan aku menyayangi kawan2 ku sepenuh hati,ku gagahkan diri ini utk stay up dan mengoogle earth restoran yg ada d KL.Namun aku hampa.

Berbekalkan kabel orang kuat yg sudah menawan KL dan Bangi,akhirnyaaaaa....

Fuhhh..dapat jugak book tmpt,few hours b4 berbuka.haha..Tq guys,u know who u are :P

Okeh,bila dah jumpa tu,apa lg..bergegar la restoran dgn suara artis jemputan Faz a.k.a Lady Gagap..Hingaq x sangga.Org tepi belakang suma jeling2 tanda xpuas ati.Nak wat gena,reunion setaun sekali (kerap sgt ka? )


Okehla,then mai la pok cik restoran kat area kami,igtkan nk kena marah.rupanya dia bagi dgr radio kat nset dia ,dah azan la.eh eh..mari berbuka :P

Jom makan...Nyum nyum..

Menu hari ini adalah Nasi Ayam BB Chicken Rice ...

Rating 5/10 tp sedap sbb makan dgn kawan2.Hehe..weh,nasi ayam dpn Klinik Kesihatan Batu 9 lagi sedap weh.Slurrppp..Posa2..behave2..

Antara gadis-gadis yg hadir.Semua pun gadis.Yg dah kawen x mai pun.

Ada lagi.Bukan ini sahaja ya..


Ni pun.Malas nak introduce sorang2.Kang terpikat pulak.

Kat belakang tu budak lelaki yg mai.Mcm besa la.nisbah lelaki dgn perempuan.Whadduyu expect? Hehe...

Menu makanan hari tu.Gambar saiz kecik skit,takut org yg berpuasa tu terliur.

Then,makan skit pastu terus p semayang maghrib.Then si budak Meme tu suruh masuk balik ke Restoran Nasi Ayam tu lps smyg...


Dah siap smyg,depa ni dok buat delay2 utk masuk dlm restoran tu..(ala,tgh cucuh lilin la tuh.Haha...)

Masuk2 ja,suma pun nyanyi lagu Happy Birthday..Ya..ada 2 kek di situ..


Hueeyyyy..sedap nyaa..TQ Jat..

Ya..kawan2 saya mmg gila2.Aduyai..xperasan pulak depa 2 org tu..

Seperti biasa,mesti la amek gambar kelas kan.Ha..ni dia ;)



Ok dah siap makan apa suma.Maka,kita teruskan dgn aktiviti wajib iaitu...


BOWLING

Kami bahagikan kumpulan kpd 4 groups secara rawak la..Pastu berentap dgn group lain,total marks sapa plg byk.Tp 1 lagi group lmbt register,then depa kena selang 1 lane drpd groups lain tu.

Okeh,ni group yg cekang2 shj aku letak k :e






Dan moments indah ini diakhiri dgn acara tgkp gmbr macam besa..


:L KAMI 1 FAMILY SAINA :h

All in all,thanx semua sbb mai meriahkan program tahunan kita ni.Lg 1,bestttt gila sbb smbut birthday aku.Ni la sambutan birthday aku yg plg meriah so far tau tak..

Hehe..many2 thanx ya..

FREUNDSCHAFT FUER IMMER

OMG ! Baru aku perasan,gambar jd besar sgt la.Cmna nak kecikkan? Tak tau la.Layan ja la eh..

0 comments:

Post a Comment