Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

Balik rumah

Last weekend aku balik rumah skjp sementara keja SSM dah siap.Lagipun bleh bagi brg2 beli kat Sabah plus jumpa Damia skali.

Bertolak Jumaat pagi tu,sampai rumah dah petang.Habis makan apa suma main la ngan Damia.Dia dah xkenal dah m.ngah dia ni,sbb lama xblk kot.haha..n dia buat muka pelik tgk braces aku.Aku rasa dia xberkenan kot kt org yg pki braces.Haha..

Tengok2 dia ni dah byk dah perkembangan such as bleh tepuk2 tgn,tap book,sit unsupported tp after kami letak la,bknnya dia p ddk sendiri.Pastu tidoq kalah org besar,siap mengiring plus meniarap tutup muka ngan tilam lg.Risau aku takut lemas.Haha..tp dia rileks ja.And 1 lagi,dia sangat kuat makan !!!

Siap makan Rocky lagi weh yg perisa coklat tu.Mkn rocky kat atas sofa dengan dua2 belah tgn dok isap perisa coklat rocky tu.Haha..baru 8 bulan tu.Aigoo..





Pastu esok tu plak kami plan nak p melawat cousin aku yg terlantar kat hospital Sg Petani setelah accident motor,dah lama gak dia accident n siap koma lagi masuk ICU,HDW segala.Pastu nasib baik call dulu ,rupanya dia baru ja balik smlm.kira sehari sblm tu la.Pastu kami pun p la melawat adik aku yg tgh belajar kat Matrik Kedah.Yg aku xpuas hatinya,kenapa kat KMK pelawat ble msk smpi guard ja n mkn kat wakaf (pondok) kat tepi p.guard tu.Sedih ja,dahla time tu tgh hari.perut suma pakat lapar dah.Kalau matrik aku,siap bleh naik atas,makan2 kat kafe yg sedap itu.Oh,rindu KMPk !! Nasi lauk ayam n sayur rm2.20 saja dulu ok,heaven gila ! Jadi,sila la mintak KMPk.hehe..

tp xpala,lg pun ,xlama dah dia kat situ.

Esok tu plak dah nak balik sbb hari Ahad dah.N guess what? Kami buat pulut n serawa (pengat) durian.Oh...sedap gila makan durian.Makan sampai kenyang.Perut bloated gila sampai malam.hehe...

Okla,sbnrnya byk gila nak update sbb byk aktiviti.Tp dah nama pun byk aktiviti,mksdnya agak bz smpi x smpat update la kan.hehe..

Till then,tschuess :)

0 comments:

Post a Comment