Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

Zana mengetag lagi

soalan 1~where is your cell phone?
ada kat sebelah ni.dok mengtransfer gambar..

soalan 2~relationship?
banyak.friendship.familyship.haha..ada ka such word.saja nk add vocab.

soalan 3~your hair?
botak kat tengah ala2 Zaibo.best weh.

soalan 4~work?
next April 2011 maybe,insyaallah.

soalan 5~your sister?
not sister.SISTERSSS okay.suma adik beradik aku pompuan except sorg ja hero lelaki.kami suma 6 pompuan ya.Schwester~

soalan 6~your favourite thing?
fussball,basketball,tgk tv.huish.macam2 ada.nak list panjang plak nnt.

soalan 7~your dream last nite?
semalam kan aku tgk cerekarama yg Sheila Rusly blakon tu.Dalam crita tu dia mati kena hempap ngan pokok getah.Pastu aku mimpi yg memang dia mati btul2 n bkn belakon.Aku mmpi pokok tu mmg dr tempat aku n aku tau dia mmg dah rapuh.So kebetulan Sheila Rusly buat penggambaran kat situ pastu jatuh time dia makan nasi n mati betul2.Gila aku terjaga aku igtkn betui.Hish,mmg mmpi mainan tidur.

soalan 8~your favourite drink?
Lipton Green Tea Light,Soya cmpur jagunng keluaran Drinho,Teh o ais,limau ais,ais kacang.Air gas aku x suka except klu beli fast food dpt pepsi ka,mmg aku terima ja la seadanya,mls nk tukar.

soalan 9~your dream car
Wey,mmg aku teringin nak keta hg Zana oi.keta Bee keluaran Wald,any keta keluaran Wald nmpk sempoi bcoz of the 'Wald' symbol tu.Smart weyh.Tp klu keja mayb beli Suzuki Swift kuning cermin tinted or Toyota Vios kaler biru gelap cermin tinted.Biar kena thn JPJ.haha..


soalan 10~your shoes?
Saiz 5 or 6.Baru beli 1 wedges.Seronok tgk org pki wedges coz nmpk tinggi n selesa.Apa lg,men amik la 1.Hopefully selesa la nk bjalan jauh nnt ni.

soalan 11~your fears?
Allah yg Maha Esa.Mati.Hantu(tgkla jenis mana).

soalan 12~what do you want to be after 10 years?
Seorang doktor yg berjaya.Mungkin time tu dah amik master utk jd Cardiologist?? Whooo..cup cup Orthopedic pun cambest.Tp aku mls nk jadi surgeon,high tendency utk kena sue,pastu berdiri buat operation lama berejam2 lenguh kaki wey.Bukan bleh duduk,kecuali kalau buat hand surgery.lg 1,aku dah la vertically challenged,satg mau xnmpk tempat yg nk dioperate tu.Haha..

soalan 13~who did you hang out with last weekend?
My siblings la.Tgkla kat previous entry.Aku tgh cuti 2 bulan ni :)

soalan 14~missing?
Buku medic? Hah? seyes wey,aku x bwk blk 1 hapa pun buku,ttba terasa cm doboh dah sket.Padahal dlm laptop ada ja buku PDF punya.Alasan.Xpa2,Rabu ni blk KL plak.

soalan 15~what are you thinking about right now?
Lepas ni nak makan nasi lemak (bfast kue teow goreng sejemput td),pastu nk kemas rumah,mandi,siram pokok,masak, and the list goes on...

soalan 16~favourite colour?
putih,purple,biru,hijau

soalan 17~love?
The time will come.Simple.

soalan 18~ so who wants to share their one? how about?
Gila salah grammar.Ntah hapa dia nak pun tatau.Tp,aku ikut hg la Zana oi,coz hg listkn spa yg akan ditag kan..

-Atina
-Gym
-Fadhli
-Toha

spa2 yg terasa nak buat la kan senang :)

0 comments:

Post a Comment