Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
4

Abis exam

Sila baca previous post dulu,b4 yg ni.Baru paham.Hehe..

Okeh,abis exam tggu apa lg? Abis exam,pas2 kena kuarantin suma,bleh kluar dkt2 pkl6 ptg.Semayang Asar apa suma,gerak p SOGO ! Kata ada CNY sale,tggu apa lg kan? Aku beli apa? Xdak apa,air soya buat bekalan nk ddk kolej smpi Sabtu.Haha..

Pastu malam pttnya ada meeting pasal research kami,tp x kesampaian.Then,aku,Auji and Zatil pn decide utk keluar jalan2.Bkn apa,klu ddk bilik pun,asyik melangut depan komputer ja,kan juling nanti.Hehe..alasan~

Pastu kami pn kuar makan n jln2 kat Lookout Point,Ampang.Kat sini bleh tgk pemandangan KL yg cantik waktu malam.Dengan lampu2 yg cantiknya,mesti byk keja TNB,bak kata Zatil.Hehe..

Tgkla gmbr.Let the pictures explain.Oo yeahhh
(gaya kena bg mcm The Rock).
Tengok background tu.Cantik.
Kasi gegar !! Haha..
Sorry,Til.Terpaksa letak.Yg ni ja yg x gegar.
Lamb chop Auji
My chicken chop
Til x makan.Kata nak vacay.Hehe..
Pancaran cahaya teragung ,bak kata Ojie


Till then,Bye :)

4 comments:

zatil said...

afte exam ja idup x tentu arah..hahaha

nurhafizoh said...

mmg.pastu result kuar jumaat.gimme a break !

FaDhLi said...

kedai ko pegi tu yg hujung tepi menara kan? tu xsedap..aku dgr kedai yg tgh lg sedap tp aku xpenah try..aku dulu pun makan kat yg tepi tu

nurhafizoh said...

ya kot.kedai mcm kaler merah2 tu.apa ntah,city view kot.weh,yg tgh tu yg Haven tu ka? org kata mahal.tu aku mls tu.hihi..

Post a Comment