Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
7

Kalaulah aku ada kereta...

Kalaulah aku ada kereta,akan ku pergi jalan2 time weekend..

Kalaulah aku ada kereta,akan ku bwk kawan2 ku g makan2..

Kalaulah aku ada kereta,akan ku bwk kwn2 ku g mandi air terjun..

Kalaulah aku ada kereta,akan ku bwk groupmates ku naik kereta g SSM..

Kalaulah aku ada kereta,akan ku ajak kawan2 semuanya jalan2 enjoying ourselves together..

Kalaulah aku ada kereta,x akan ku pergi ke kedai2 utk beli brg naik teksi..

Kalaulah aku ada kereta,aku x akan segan silu lg utk meminjam kereta kwn2 ku utk g mana2..

Kalaulah aku ada kereta,akan ku ajak housemates ku pergi makan2 sama2 selalu..

Namun,apakan daya..aku xdak kereta..

Waa...sedihnya sbb org len bleh jln2 n aku x..sbb aku yg slalu ajak org,tp org lain x..

huhu..zoi oiii,hg ni nk bjalan2 ka nk study??hehehe..

7 comments:

FaDhLi said...

oleh sebab aku ada kereta, aku terpaksa bayar duit minyak yang banyak setiap minggu...huwaaaaa!

nurhafizoh said...

xpa fadhli..at least bleh gak g jln2..

farhana said...

ala zoi....
pnjm je kete epa..
if xgune,epa bg..
tp mslhnye time zoi nak gune tu epa nak gune plak..
cmno???
:P

zaid bosan said...

amboi zoi, btoi ka apa hg habaq ni?
nnti bila da ada keta, sume kata2 ni hg lupa
jgn lagu ni na..

nurhafizoh said...

epa : xpa2..epa tq..cuma kadang2 sedih ngan diri ni yg slalu x diajak g mana2..huhu..tp kdg2 ja~~

zaid : insyaallah aku akan igt apa yg aku ckp ni,klu aku lupa..remind me plz..

Anonymous said...

zaid teruk..zoi bukan cam2 arr..zoi paling suka ajak org jalan2..
zoi,klu la ang ada keta,ble kt slalu kuaq makan sup meletop..hoho~

nurhafizoh said...

yes..sup meletup faveret wpun service kurang memberangsangkan~

Post a Comment