Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

September events

Salam semua.Semangat sangat time hujan membasahi bumi dan time sejukkkkk ni,aku menaip 3 entries skali yoshhh..

Time2 cuti end of posting ni la baru ada masa nak berblogging..Kalau tak,balik rumah,bkk Facebook,bkk link blogs,bkk Beautifulnara.com.Bknnya nak bkk website yang berita ka kan supaya ble up to date,tp terrrbukak ruangan gosip artis plak.Hehek..

Bulan September ni banyak skit events such as parents nak g haji,adik nak fly ke UK,so macam busy sket.So dat's why aku thanked my captain O&G sbb susun jadual utk aku jugak.Thanks Afiq.Isk..jasamu dikenang..Sbb aku takbleh la nak amik cuti byk sgt sbb dengan tolak cuti utk appointment gigi yg tak sudah2 ni plus cuti raya lg,makanya cuti aku tggl 4 hari saja.Hello,cuti raya tak dapat unrecorded leave okay,tolak 8 hari cuti yg tersedia dalam 4 bulan tu.Sedih gila..

So alhamdulillah parents dah selamat sampai ke Mekah utk menunaikan fardhu Haji.Sebelum tu kami ada buat kenduri tahlil sket sebelum berangkat ke sana..Ramai jugak yg sampai ke rumah even dah petang,Zatil pun ada ! Hahaha..




Sending parents to KLIA to proceed to Madinah/Makkah to perform Hajj

Sending Iha to pursue her study in Pharmacy in University College Cork,Ireland
*yeay bleh g melawat kat Ireland nnt*

And since cuti tggl 4 hari saja,maka end of posting holiday kali ni aku tak ke mana2 pun..Rehat puas2,tgk crita Korea puas2,makan tgk TV smbl menikmati hujan puas2 dan berjumpa kawan puas2.Hehehe..love it..

Semalam gi jumpa Hanim kat Sg Petani sambil ronda2 SP and makan burger dan curahan hati.Wakaka..Hanim dgr ni mampoihhhh..


Ok dats all.Daaa...tggu masa nak tgk RunningMan plak !! Yatta !


0 comments:

Post a Comment