Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

Tagged

by Epa

1.Adakah anda happy sekarang?
Yes,of course lah~

2.Kenapa anda Happy?
sebab saya ada semua yg saya perlu skrg,my family,my friends,my belongings etc.

3.Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
Banyak ! Contohnya,bila saya boleh melancong dan melihat keindahan alam yg dijadikan Allah ini (ayat skema x ingat),bila saya excel dlm study,bila ada duit byk (bleh g jalan2 lg) etc.

4.Pernahkah anda menerima tag??
Pernah dah.Sila cari tag yg sebelum ni if nak baca.

5.Nyatakan warna yang anda suka.
Dulu time sekolah rendah minat 2 kaler,purple and pink.Pastu sekolah menengah minat Biru coz minat kump Blue time tu.Skrg ni minat kaler warna-warni.

6.Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.
1.Kak Long & Abg.Long

2.Suzen (hembus habuk di blog tu)

3.Syarie (haa..ni pun sama,cpt updet!)

4.Alyn Nadia

5.K.cik

6.Shahida

7.Sabiha (eh..eh ..Iha xdak blog lah.hehe...)

7.Atina

8.De'Fifa (agak2 sapa nak buat ha?)

9.Zewizard (bukannya dia baca pun blog aku.Haha..)

7.Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.

Mostly my siblings.And ada gak kawan2 seblogger plus kwn seSAINA.

8.Adakah anda happy dengan apa yang ada?
Sangat laaa happy...

Siap dah.Okeh,bleh p study ONG ONG.hehe..PUSH PUSH...

0 comments:

Post a Comment