Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

Tagged by Suzen a.k.a Shazana~~

*senaraikan 5 hadiah yg anda impikan
1.Hadiah percutian 10 hari 9 mlm ke Jerman..hehe..ada x??
2.Nak kereta Wald mcm hg Suzen,tp abah aku srh beli Suzuki SX4 or Swift ja nnt..
3.Duit rm1 juta so aku dpt fulfill byk2 lg impian aku..
4.Nak surprise from anybody utk bwk aku jmpa Deco,pleaseeeeeeee.....
5.Nak hadiah katil baru,bleh??dh lama tggu ni..huu...


*alasan terhadap pilihan tersebut

1.Sbb aku dr dulu smpi skrg nk sgt g Jerman spya dpt practise kn my Deutsch..hihi..
2.Sbb aku sgt minat since aku tgk crita Filipina tjuk Forevermore..huh..cantik2..n sbb dia keluaran Jerman n it has a cute body..
3.Nak2!! nak buat rumah,ajak abah n mak g haji 2014 ni,nk g jln2 europe,nk belikn mak n abah keta yg diimpikan n etc..
4.Sbb aku sgt minat dgn si pendek ini sejak debut dia kat World Cup 2004..
5.Sbb dh 5 bulan aku tggu katil baru utk diganti..klu nak ketuk xmo ganti pn xpala :-(..ni junior dh msk pn xdak apa2 tindakan..



*5 impresi terhadap org yg diminati..

1.Orang yg diminati??sapa hah??xdak pun..tp impresi mestila wow!!terernya dia ni bercakap..
2.Sgt comey bila senyum..haha..merapu2..
3.Bercakap dgn nada yg lemah lembut,xmcm aku..huahua..
4.Good-looking,xpun smart ja bla pki baju melayu n kain pelikat..
5.Mesti aktif bersukan!!
(knapa ttba aku trasa cm plik ja soalan di atas ini??)


*5 perkara hebat pernah dilakukan.

1.Berani apply Medic eventhough ramai kwn2 cm xpcaya aku amik kos ni..hehe..kira hebat gak arr ni..
2.Pernah melanggar sebiji kereta yg tgh hon kt blakang aku n trus lari sbb takut!!haha..
3.Pernah msk 1 pertandingan bhs Jerman sbb terlalu minat wpun Jat Baharom kata xkn menang..hmm..he was right..
4.Pernah kena marah ngan Herr Karim n dipukul sket2 depan suma org time form 3 wpun bkn salah aku..huhu..sedihnya..kira hebat gak a ni sbb Herr Karim tu sorang yg ssh nk marah..
5.Xdapat nak fikir apa lg..aku rasa x banyak benda hebat yg aku lakukan sbb suma yg aku buat,aku buat secara sederhana,xla hebat sgt..


*5 perkara yang tidak disukai
1.Minuman n makanan-Air laici,barli,tau fu fa,gula2 mint,susu yg tawar sgt..
2.Org yg suka ketawakan org len bla org tu salah,,xbek tau..org tu leh jd x confident..
3.Org yg terlampau sosial-rasa cm nk penampo ja..
4.I'm not an animal lover wpun Abby dh try berkali2 srh aku pgg Hamster dia..eee..geli la bla rasa tulang2 dia tu..
5.Smokers!! grr...nak cepat **** p la tempat len..jgn dok isap rokok dpn org..

*5 org yg nak di tag
1.Kak Long n Bg Long
2.Syarie
3.Atina
4.Hajar n Muhammad& Alia
5.Gym(bleh x?)

Hehe..that's all..xsempat sgt nk pk..

0 comments:

Post a Comment