Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
2

Gambar2 cantik...

Berikut adalah gambar yg agak terbaru n x best klu disimpan saja dlm henset..so aku nak share ngan kwn2 suma..ni gmbr aku n kwn2 yg kira best friends la ni..luv them~~



Sedap jugak la~~ kt Kenny Rogers..ni mknn aku pnya..



Erma ngan mealnya~~



Erma nyer nie~~(tiru ayat buku biodata eja..)



Fiza nyer plak..



Aku ngan Fiza..Fiza kot ya pun,letakla beg dulu..haha..mampus dia x bg aku tmpg tgk TV dh pasni~~lalala..

p/s :kpd kwn2 yg aku x bbh gmbr kt cni..jgn frust..hihi..



Lagi 1 gambar,sgt syok dpt jumpa Waheeda(Jannah)..hehe..

2 comments:

mYshah said...

wah... bestynye makan!!! kejelesan disini. ho2.len kali klo nak kuar ajak2 la sy~ huuhu

nurhafizoh said...

abg shah : jgn makan slalu..keep fit~~hahaha..

Post a Comment