Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
2

Meski hati tak rela~~

huhu..dh tggl beberapa hari lg utk msk 4th year..bermaksud hanya tggl beberapa hari ja utk celebrate cuti yg sgt2 best ni..lepas ni study3x plak..xpa2..gogogo (baca dgn nada jackie go go go)..

hmm..so nk blk ktdi ni 1 ja harapan tunggal dan terbesar aku..sampai sana dlm keadaan selamat..lg 1,eh 2 la plak..AKU SGT2 BERHARAP KATIL AKU DH DIBAIKI..hmm..sedih2,katil aku dh rosak n aku dh pun buat report..buat report time awal bln 1 wpun katil rosak hujung bulan 12..sbb aku igt sekejap ja JAKSA nak ambil tindakan..so aku lengah2kan dulu report tu n aku report awal bulan 1..rupa2nya smpi aku nk blk after elective posting pun xmai2 lg perbaiki katil..wpun isu ni sounds remeh,tp xkanla aku asyik nk tidur bwh smpi 5th yr kn??hmm...aku xmintak lebih..cuma hak sama rata antara semua pelajar ja..tp aku tdur bwh pun xkesah,sbb ada gak tilam tuh..cuma bilik sempit la plak..hmm..so aku harap klu ada ahli JAKSA yg terbaca ni..ambil la tindakan cepat2..dh follow up byk kali dah pun jwpn tetap sama..dh la cam nk salahkan aku ja..huhu~~
aku xmarah jaksa pun sbnrnya..tp jgnla lengah2kn report tu..smpi kna follow up byk kali bru nk kalut buat..ni bkn first time aku buat report n xbuat tindakan smpi kena follow up..

2 comments:

FaDhLi said...

zoi..
report direct aje kat afiq..
atau exco kebajikan yang baru (hafis asyraf)..

nurhafizoh said...

dah report dah..sedih hari ni 9 may pun xbuat2 lg..ri2 aku p office dia ckp klu bleh ketuk dia akan ketuk ja..klu la dia ketuk saja,mmg pnat a aku tggu almost 5 months..bek tukar katil trus..

Post a Comment