Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

10 things I hate about you

This topic reminds me of Heath Ledger,the guy who starred in the movie.But actually,in this topic,I’m going to discuss about 10 types of people that I hate..

1.Whiner
-yg ni mmg la aku xtahan..selalu mengcomplain xtentu arah..mcmla dia sorang ja betul..semua org salah..semua yg org buat semua pn nk komplen..


2.Lazy
-Yg ni satu lagi yg xbleh blah.geram btul dgn org yg pemalas ni,tmbh2 bla melibatkan komitmen bersama org len..aku bla org dah mls nk buat keja,aku pun jd malas nk tolong buatkan..sbb tu org nmpk aku cm malas..wahaaa..


3.Miss/Mr-Know-It-All
-yg ni satu lg..semua konon dia tau..org len xtau..pastu underestimate org len.bla org len ckp,semua xpercaya..betul ke??.uish3..memang xbetul..


4.Cocky
-semenjak msk medic ni.. ramai jugak la yg aku knal yg cocky..hmm..mls plak nk komen panjang..cocky n suka underestimate org len..mcm la pandai sangat..boooo...haha..


5.People who are not what they say they are
-yg ni senang cakap xserupa bikin..depan kita ckp len,blakang kita huish..sakan !


6.Gossip girl
-Haha..gossip ni sapa2 pun gossip kan..tp pada2 la..jgn la tiap2 hari tiap2 masa nak bergosip kot..sampai bising dan menganggu konsentrasi org len..pada2 arr...tambah2 bila asyik bergosip psl opposite sex..lagi aku meluat nk dgr(sorry garang sket)..aku pn suka gak gosip,tp kt ohbulan ar..hihi..


7.Big mouth
-Yg ni depends la nk interpret sbg apa..mmg mulut besar ka,mulut tempayan ka,suka cakap besar ka..huhu..suka belagak dengan brg2 berjenama yg dia ada ka..ada jugak org cmni kn??ish3..


8.Dependent
-yg ni xleh kata aku hate..sbb kdg2 bgus gak jd dependent..tp agak2 ar..tp ada gak time we have to be indie kn??hahaha..


9.Secular
-yg ni mmg aku xberapa gemar..klu nak jd sekular sgt pun,jgn la kata org len conservative,btul x?bajet modern a tu...klu nk trendy ka,nk ikut peredaran zaman pun biar bertempat n still menjaga adat melayu dan imej Islam..btul kn?


10.Ungrateful
-hmm..yg ni xtau nk kata apa..walau ke mana pun kita berada,igt family kita..yg tu ja bleh aku kata supaya kita sentiasa bersyukur n x senang lupa diri..kan?kan?


P/s : emotional sket..tettt...hahaa..biar suma org tahu apa yg lahir dari hatiku ini..wakaka..aku post topic ni bknnya apa..nk menyedarkan diri aku gak supaya xjd cmni..

0 comments:

Post a Comment