Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
4

Balasan kerana Mungkir Janji


Haaa....ni nak cerita ni..tudia blog agak berhabuk sbb lama x update.malas la.internet xdak problem pun.saja malas..

Okay,ni nak cerita berkaitan dgn tajuk di atas.
Apa balasannya? apa yg mungkir janji nya? haiya...

Cmni,aku pernah berjanji dgn diri sendiri dgn seriusnya bahawa aku xkan beli henset baru smpi keja plak..Mmg aku agak tetap pendirian time ni (duit pun tarak kan).adala sket dlm bank.

Pastu,entah macam mana,hari tu time melawat akak aku kat Kuantan hari Ahad baru2 ni,ada plak Expo jual henset n camera kat situ.Kira jual barang murah la kan.Pastu km plak sampai dah maghrib.Lepas maghrib terus g ECM sbb nk tgk expo tu.Rancangnya adik aku ja nk beli henset coz baru ja SPM hari tu.Sekali aku pun tergoda dgn pujuk rayu syaiton nirrojim tu (eleh..xngaku plak)

Then,aku pun terbeli la ni..Okla jugak.harga agak mencabar tp AP ja pun.Tp best coz byk function,WiFi ada,GPS ada.cuma yg x bestnya Blackberry ni gedabak besar.pegang lama2 tgn pun rasa kebas coz surface area dia besar sgt.Haha..dak eh.aku saja ja hiperbola,xkebas pun.
Blackberry Curve 8900 ..best..canggih..tp keypad x biasa la sbb b4 this dah biasa guna Sony Ericsson..

Pastu smlm (x smpi seminggu) aku pun p la trade in plak henset BB tu ke henset SE balik.SE yg biasa2 ja la...

So,rugila duit..drpd x mau beli pun henset,terpaksa rugi duit time trade in and rugi lg sbb beli len plak hnset...arghh...menyesal !

p.s : think twice to buy something.B4 this aku bknnya senang tergoda dgn hasutan syaitan ni.Haha... so..in conclusion..... I'M BROKE !!!

4 comments:

Anonymous said...

krisis kecelaruan henpon betoi aih...

nurhafizoh said...

hahaha..nak wat cmna.hey,introduce urself..

Anonymous said...

hey...u noe me...i stay dekat2 ngn umah tok u tpi daerah len la...hahahahha...wat gedik bleh..

nurhafizoh said...

haha..tau xpa.dok wat gedik bleh.hahaa..

knai dah sapa.

Post a Comment