Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
0

Mau Exam Sudah

Salam semua.Dah lama plak rasa x update.Skrg ni tgh study week.Bz la dok study.Tp klu ptg2 dh nak dekat maghrib xleh study,so bkk la FB.Tp blog x update2 gak.

So,saya di sini nak mintak maaf dgn semua la if pernah terkasar bahasa,terlanjur kata,buat perangai x elok,x puaskan hati semua org ka.Apa saja la yg negatif yg ada kat diri saya ni.Harap semua maafkan.Dan lagi 1,sapa2 yg tgh baca ni pls doakan saya dan kawan2 semua satu batch medic tahun 4 yg ada dlm 240++ lebih ni agar semua berjaya masuk ke Tahun 5
(wah,gerunnya nak jadi senpai).harap2 x ada lg yg sangkut,semoga kita semua dapat jadi final year students.Go go.Jia You.mari kita teruskan usaha sampai seconds terakhir.

Kepada kawan2 ku yg ajak keluaq,tggu nanti after exam bleh kita jumpa yaaa...Hehe..

Tahniah kpd adikku,K.cik yg akan melanjutkan pelajaran dlm bidang Dietetik,insyaallah,kat
University of Purdue,Indiana,US Ogos ni.

Dan juga takziah kepada family Afif Asyraf a.k.a Acap Kali,junior Saina,yg baru meninggal petang td sbb Leptospirosis.

P/s : Lately,byk gak kes Leptospirosis aku dgr,mcm endemic ja negara kta ni,ka mmg pun,aku yg xtau?? One more thing..Igt,result elok x semestinya amek Medic
(nak jugak tu.haha.)

0 comments:

Post a Comment