Welcome,Readers !!

Dear readers,kindly drop some comments before leaving this blog,okay?
2

Basketball Match~

Hari ni bgn awal even weekend..sbb apa??
Sbb hari ni ada tournament Liga Antara Tahun

Liga Antara Tahun ni mmg every year akan dibuat n organized by 3rd yrs..last year,dpt 2nd..pingat perak ja sbb kalah ngan 2nd yr (3rd yr this yr)...

Tp td..menang plak dgn 3rd yr taun ni..players dia agak mantap sbb suma main utk Sukem (Sukan dlm UKM-wakil setiap kolej)pastu ada gak yg main utk MASUM (Majlis Sukan Universiti2 Malaysia)..

Klu xsilap td men 40 mins,each quarter 10 mins..ke men half2 ja eh?aku pn xsure..dhla panas pastu aku x substitute plak..pnat tp best sbb MENANG~~



Menang ngan 3rd yr sgt best sbb grup ni terer2 player dia..tp km mng tipis ja..18-16..aku masukkan 1 bola ja=2 mata..haha..gila pnya defense mantap weh!!
Tp plg best,kapten kami aa..Joeann yg mmg smgt hatrik bg 16 points..without u,who r we lah,Joeann..(clap2)...

Boys lwn b4 tu maen full court (kami 3 on 3 ja)hehe..result lg sengit 20-19 kot..4th yr lost !! wpun ada Alex yg main MASUM,i guess x cukup la Alex sorg,sbb 3rd yr boys power2..muscular abis..haha..



Pastu esok plak lwn ngan 2nd yr.dgr kata ada sorg budak ni men MASUM,terer gak..haish wpun kami men 3 on 3,player yg ada hanyalah 4 org..sbb tu xleh nk substitute..xpa,stamina mau mantap!!





After main,g tgk sat 4th yr lawan volleyball,mantap ah..menang weh..mana rakan2 yg len,xturun sorak pun?? suma game 4th yr menang la hari niiii...mana kamu suma??xkan dok men fesbuk ja??





Wajah2 wanita yg semangat memberi sokongan wpun matahari terik memancar sirna..ewahhh,apa kebenda aku tulis pn aku xphm..

2 comments:

FaDhLi said...

huhu.. sori..
aku terbangun lewat..
huhuu...mmg semangat gler da turun..
tapi tak terbangun..
nnt pasni aku turn...

nurhafizoh said...

esok pg weh turun..suma 4th yr wajib turun..tanpa YDP PERSIAP,siapalah kami..hukhukhuk..

Post a Comment